joi, 10 noiembrie 2011

Despre oameni si cuvinte.....


Am o mare dilema: cum pot fi catalogati oamenii care traiesc fara a se pune in locul semenilor lor ? Egoisti ?Insensibili ? Reci ? Nepasatori ?

Cred ca mi-s defecta. Traiesc si gandesc in permanenta raportandu-ma la sentimentele interlocutorului meu, fie ca mi-e ruda, prieten sau dusman. Nu-i vorba ca deseori m-am surprins punandu-ma pana si-n pielea necuvantatoarelor, so....definitely something's deeply wrong with me. Si traiesc cu impresia (profund eronata) ca si ceilalti fac la fel, ca se gandesc macar o clipa sa se puna in locul meu, sa-si imagineze ce simt si ce mi-as dori sa (nu) aud sau macar sa "impacheteze" ceea ce au de comunicat intr-o maniera cat mai placuta auzului, ca doar de asta primiram noi oamenii darul vorbirii. Iar cand spun dar chiar asa il si vad: puterea cuvintelor este magica, extraordinara, nemarginita, sacra. Stapaneste arta asta, imbin-o cu sentimente, amesteca oleaca de empatie, adauga un strop de (auto)ironie si potiunea-i gata. Si serveste-o cu un zambet, so everyone will be charmed !

Nu rani gratuit, nu face exces de cuvinte dar nici prea scump la vorba nu-i bine-a fi. Cantareste-le bine, alege-le cu grija, imbina-le atent and you'll be the magician of words......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu