miercuri, 20 februarie 2013

Colectie de ganduri


Am o stare pe care nu o prea pot verbaliza, desi imi doresc. Poate asa , constientizand-o, reusesc sa scap de ea.

Proneste cumva din stomac si radiaza incandescent si rapid prin toata musculatura, astfel incat ma simt cumva tot timpul ca o coarda de arc intinsa la maxim. Imi simt sufletul cum se strange si apoi se lichefiaza, se prelinge printre coaste, urca putin si imi inconjoara inima, o tulbura si o face sa bata rapid si nebuneste pana cand imi pare ca devine o masa efervescenta ce tulbura sangele si il pompeaza asa, plin de bule, prin tot corpul, pana la cele mai firave capilare. Si corpul saracul, infiorat si infrigurat, cere indurare, cerseste tremurand o clipa de relaxare pe care creierul, partea rationala, nu o poate oferi. Pentru ca emotionalul pare sa fi castigat batalia si ranjeste satisfacut ca, macar odata, a invins…

Si atunci, simti ca lupti contra curentului, pentru ca tu, fiinta rationala, care pune in balanta si cantareste si filtreaza tot si toate, te simti neputincios…

 Ce faci atunci ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu