marți, 26 februarie 2013

Despre simtiri…


De astazi vreau sa-mi dau voie sa simt. Sa nu mai planific, sa analizez, sa fac scenarii peste scenarii si simulari peste simulari. Sa iau viata asa cum vine, sa o las a curga, sa simt semnele, sa dau voie destinului  sa mi se intample.

Am trait toasta viata mea de pana acum calculand, analizand si am uitat sa ma las sa traiesc cu adevarat. Si am ajuns un om nefericit desi aparent nu as avea motive. Pentru ca, pentru majoritatea oamenilor, fericirea consta in lucruri profund materiale. Te consideri fericit cand te raportezi la ceilalti si iti reiese ca tu posezi o casa frumoasa, o masina luxoasa, ai o pozitie sociala de invidat si multi, multi bani cu care poti cumpara aproape orice.

Insa cand stai tu cu tine, tu cu gandurile tale, iti strangi genunchii la piept , strangi bine ochii, te desprinzi  de material si iti propui sa fii 100% sincer cu tine, ce vezi ? Ce ti-ai dori ? Care ar fi cu adevarat lucrurile de care ai avea nevoie ca sa te simti fericit, implinit, sa respiri profund, sa-ti simti sufletul ca pe un ghem de caldura, corpul usor si relaxat, mintea impacata, gandurile vibrante ? Nu cumva doar de iubire ? De omul tau, de jumatatea ta in care te oglindesti, cu care te confunzi ? De mainile lui pe tine, de ochii lui in ochii tai, de mirosul pe care l-ai recunoaste nu doar in lumea asta ci in orice alt timp si galaxie ?

Nu ai lasa tot materialul din lume doar ca sa fii cu el, ca sa poti simti in fiecare zi a vietii tale ca intreg poti fi doar daca ti-ai gasit jumatatea ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu